15 June 2012

Always independent

Image Hosted by PicturePush
(tee,jacket-cubus,jeans-zara,pointed wedges-zara,bag-zara,jewellery-aldo)

Ulubione połączenie? Ja zdecydowanie wybieram jeansy, t-shirt i ramoneskę. Sprawdza się idealnie na każdą okazję i jest to mój ''pewniak'', gdy na zebranie się mam naprawdę mało czasu.

Image Hosted by PicturePush

Letnie wyprzedaże zbliżają się wielkimi krokami. Rozpoczęcie wakacji już od jakiegoś czasu kojarzy mi się nie tylko z wolnością i odpoczynkiem, ale także z wszechobecnymi zniżkami i czerwonymi szyldami na sklepowych witrynach.  Ja od dawna mam upatrzone kilka rzeczy, na które na pewno będę polowała  i które mam nadzieję posłużą mi całe lato.  A Wy macie już coś na oku?

Kochani zapraszam na mojego facebooka klik , a także aukcje na allegro, gdzie możecie znaleźć między innymi panterkowe buty z ćwiekami klik

Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush

23 comments:

  1. Świetnie wyglądasz, klasycznie i pięknie, włosy - piękne ;)

    ReplyDelete
  2. ahhh ta Twoja fryzurka!
    ja dzisiaj byłam na wyprzedażach i upolowałam 2 bransoletki w h&mie i skórzane buty :)
    świetny zestaw! ja też na szybko wybieram jeansy, oversizową koszulkę i jakieś jazzówki :P

    ReplyDelete
  3. takie stroje są idealne na każdą okazję! ja już większość rzeczy kupiłam, a czekam na te ostatnie sztuki wyprzedażowe które są jeszcze tańsze!

    ReplyDelete
  4. Mnie ta kurteczka się podoba :) Buziak, zapraszam do mnie na konkurs :*

    ReplyDelete
  5. uwielbiam w Tobie, że nawet proste zestawy wyglądają rewelacyjnie! <3

    ReplyDelete
  6. mam tę kurtkę i się zastanawiam, czy w niej grubo nie wyglądam... bo dosyć, że rozmiar 38(noszę 36) to jeszcze te poduszeczkowe ramiona:D a na Tobie wygląda ok :)

    ReplyDelete
  7. jak na razie ja nic sobie nie upatrzyłam, ale pewnie jak zwykle coś upoluję :)

    ReplyDelete
  8. Ale ładnie wyglądasz :))
    Jeansy, ramoneska i t-shirt najlepszym rozwiązaniem na każdą okazję!

    ReplyDelete
  9. Nice outfit. Love your jacket and shoes, especially the color.

    x
    www.cherryfactor.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Perfekcyjny zestaw (też uwielbiamy takie połączenia) i ten kolor szminki - super!

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądasz!
    <3

    FASHION PHILOSOPHY
    www.fashionphilosophy.net

    ReplyDelete
  12. Fajne połączenie:)
    Takie na luzie.
    Tylko ja bym kurtkę inna założyła.
    Ale na Tobie wygląda świetnie:)
    -Aga

    Zapraszamy http://tuurlajdropsaa.blogspot.com/ :)
    Dopiero zaczynamy:)

    ReplyDelete
  13. Super połączenie! Naprawdę świetnie wyglądasz!!!

    ReplyDelete
  14. Such a beautiful blog! You doing really great!
    I would like to keep in touch with you, what do u say to follow each other on gfc (and bloglovin too)?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  15. Lubię kurtkę!


    zapraszam do siebie:*

    ReplyDelete
  16. piękne włosy masz,pozazdrościć!:)

    ReplyDelete
  17. That jacket is kicking ass! SO cool, and adore your hair :)

    ReplyDelete