23 June 2012

23062012

Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
(1.me,2.part of me and my younger sister,3.desk in mess,4.yeast dough)

Kochani chcielibyście żeby tego typu posty pojawiały się częściej na blogu?
Czy może wolicie jednak te o tematyce modowej? Macie jakieś propozycje co mogłabym Wam pokazać, lub o czym napisać? Zadawajcie pytania, chętnie ma wszystkie odpowiem. Miłej soboty!

My dears would like me to show you this kind of posts? Or maybe you prefer when only I post about fashion. Do you have some ideas? Fee free to ask me anything. I'm happy to answer. Have a nice saturday!

Zapraszam na mój fanpage klik

26 comments:

  1. aaa!!! skąd masz tę koszulkę Florence?! Genialna! Florence Welch to moja ulubiona piosenkarka! :D

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia, masz do nich smykałkę :) Jestem fanką tego typu postów!

    ReplyDelete
  3. moim zdaniem świetnie prowadzisz swojego bloga, oby tak dalej ;)
    obserwuje!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Więcej takich zdjęć, bo robisz je świetne!
    Jak widzę takie słodkie bobaski to uaktywnia mi się instynkt macierzyński :)

    ReplyDelete
  5. dla mnie bomba! skąd masz koszulkę z flo?

    ReplyDelete
  6. Kochani koszulkę znalazłam w sklepie typu outlet,sama byłam zdziwiona i miałam szczęście bo uwielbiam Florence :-D

    ReplyDelete
  7. wow wonderful pics.
    the baby is sooooo cute and beautiful!

    ReplyDelete
  8. ja chce wiedziec jak dbasz o włosy, ze nie masz takiej szopy jak ja :<

    ReplyDelete
  9. I think a mixture of both is good. :)

    ReplyDelete
  10. Oby więcej takich postów!Uwielbiam:)Poza tym uwielbiam twoje wszystkie posty:):):)

    ReplyDelete
  11. Ten outlet to w Brzesku ;> ? Jeśli tak to podaj jakieś wskazówki jak tam dotrzeć ;D

    ReplyDelete
  12. oddaaaaaaaaaaaaaaaaj mi tą koszulkę!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. love these pictures!!
    kisses
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. jak najbardziej,takie posty częściej ! :) super zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  15. Też bardzo mi się podoba Twoja koszulka! Uwielbiam Florence!

    ReplyDelete
  16. To twoja siostrzyczka, prawda? Cudowna jest : )

    ReplyDelete
  17. Ja uwielbiam wszystkie w Twoim wydaniu :)

    ReplyDelete
  18. Thanks for lovely comment, nice camera :)

    ReplyDelete
  19. These kind of post are always pleasure to look. I'd love to see them more!

    Greets,
    Evamaria

    http://despite-the-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. te półeczki na biurku to w zestawie razem z biurkiem były? gdzie kupiłaś biurko? :)

    ReplyDelete