4 August 2011

Trip To Zoo

Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
pics: Kamil
Kilka tygodni temu byłam w zoo z moim chłopakiem i jego rodziną.
Była ta świetna zabawa, bo moja ostatnia wizyta w zoo była jakieś 5lat temu.
Pokochałam wszystkie zwierzątka, szczególnie małpy. Pogoda nie sprzyjała, bo padało prawie cały czas, ale ten fakt wcale nie popsuł nam wycieczki. Byliśmy również w Ikei i muszę powiedzieć, że gruszkowy napój i czekoladki ze szwedzkiego sklepiku są przepyszne!

A few weeks ago I was in zoo with my boyfriend and his family.
It was great adventure and so much fun. I loved all of these animals, especially monkeys.
It was raining  almost all the time, but this fact didn't discourage us.
We were also in Ikea and I must say, that Pear drink is awesome!

27 comments:

  1. your pictures are beautiful <3

    ReplyDelete
  2. Zwierzaki są słodkie,chyba też się wybiorę do Zoo ;)

    ReplyDelete
  3. i love french fries!nice pics:)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ciekaw zdjęcia... też chciałam ostatnio wybrać się do zoo, ale mi pogoda zepsuła plany;)

    ReplyDelete
  5. zoo, wow :D i havent been to zoo for ages..i will have to go to visit zoo cause its something always fun!

    ReplyDelete
  6. kocham szwedzkie czekolady :)
    o ja, uwielbiam zoo! Sama chociaż raz na rok jeżdżę ;d
    drugie zdjęcie urocze! :)

    ReplyDelete
  7. Dziękuje bardzo :)

    5 lat temu to nic, ostatnio byłam w zoo chyba za czasów podstawówki... Chyba, że mam liczyć aqua zoo to troszkę mniej :)

    ReplyDelete
  8. Tygrys wygląda jak mój kot! :)

    ReplyDelete
  9. Drugie zdjęcie jest piękne, w sam raz dla mojej babci- fanki tych zwierzątek;p
    D.

    ReplyDelete
  10. Sama nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w zoo...
    po zobaczeniu tych zdjęć chyba się wybiorę :)

    ReplyDelete
  11. tak, tak jabłkowy sok jest bardzo smaczny . Chociaż nie piję niczego innego oprócz wody dla niego zawsze robię wyjątek ;)

    ReplyDelete
  12. aale piękne zdjęcia < 3
    no i narobiłaś mi ochoty na wycieczkę do ZOO :D

    ReplyDelete
  13. zoo zawsze bedzie kojarzyc mi sie z dziecinstwem :)
    urocze zdjecia:)

    ReplyDelete
  14. i love the picture of that tiger! the photo quality seemed very good, what kind of camera do you use?

    http://shayyyyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. przyjemne z pożytecznym, tez mam zaplanowana wycieczke do zoo z moja malutka siostrzyczka, oby byla rowniez tak udana jak Twoja.

    ReplyDelete
  16. Your photos are gorgeous, as is your blog, I'm going to start following. I have plans to go to the zoo next week and I'm sooooo excited!!!! xo

    ReplyDelete
  17. słodkie zwierzątka!:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Cudowne zdjęcia!!!

    Zapraszam pod nowy adres mojego bloga:

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia.
    Oj, ja w zoo byłam z 10 lat temu ;)

    ReplyDelete
  20. Hey thank you for your comment, I love the blog. This is some really great photography x

    ReplyDelete