28 August 2011

London Photo Diary

Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush

photos taken by me 

Londyn jest świetnym i tętniącym życiem miastem, do którego na pewno będę chciała wrócić.
Miałam okazję zobaczyć mnóstwo inspirujących osób i miejsc. Cały klimat tego miasta jest nie do opisania i jestem tym wszystkim zachwycona. Oczywiście cały pobyt nie obył bez niespodzianek, również tych nie zbyt pozytywnych, ale wolę o tym nie wspominać, bo mimo wszystko jestem bardzo zadowolona. Zakupy zaliczam do jak najbardziej udanych i żałuję, że nie ma w Krakowie Topshopu. 
Tymczasem zostawiam Was kochani ze zdjęciami i życzę miłego weekendu.

***

London is awesome and lively city, which I'm going to visit more than once. 
I've had the opportunity to see a lot of inspiring people and unusual places.  Atmosphere of the city amazed me and I just fell in love with everything. I'm unlucky well I had several unpleasant situations, even so I loved this city. Shopping was also very successful  and I can delate many things from my ,,must have'' list.
I regret, that there is no Topshop in Cracow. Meanwhile I leave you with photos and I wish you nice sunday


23 comments:

  1. mnie też Londyn w pewnym sstopniu inspiruje, marzy mi się spacer po jego uliczkach ;d

    ReplyDelete
  2. dobrze, że w końcu wróciłaś!;)
    Natalia

    ReplyDelete
  3. love london, nice pics!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cuksowa: mam zamiar pokazać w następnych postach:)

    Dziekuje wszystkim

    ReplyDelete
  5. Londyn, ahh, moje marzeniee <3

    ReplyDelete
  6. Aaaa kocham Londyn :) Piękne zdjęcia!!

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great pictures! Makes me wish I was there! xo

    ReplyDelete
  8. zgadzam się z tobą, Londyn warto zobaczyć o każdej porze roku. Ja byłam w lutym :)

    ReplyDelete
  9. niesamowite fotki, aż chce się tam pojechać. :)

    ReplyDelete
  10. London<3
    i nie ma to jak lidl:D

    ReplyDelete
  11. uwielbiam zdjęcia z podróży <3 świetne zdjęcia :)
    całuski, Andrea <3

    ReplyDelete
  12. Chciałabym odwiedzić Londyn :))

    ReplyDelete