5 February 2012

New In

(pointed wedges - zara%)

Nie spodziewałam się, że znajdę cokolwiek na wyprzedaży, a co dopiero buty. Stwierdziłam, że koturny w kolorze nude zawsze mi się przydadzą i będą ciekawym dopełnieniem letnich i wiosennych zestawów.Do zakupu przyczyniła się również bardzo niska cena. A fakt, że okazały się bardzo wygodny pchnął mnie prosto do kasy. A jak Wam się podobają?

I can't believe that I had found this beautiful nude, pointed wedges on sale. They're really comforatble and will be perfect for spring and summer outfits. I thought that colour like this will never go out of fashion and is universal. By the way price of these wonders was really low. But how do you like it?

37 comments:

  1. Bardzo się podobają :)

    ReplyDelete
  2. I like them from the front..The wedge looks weird...If it would be pink!! Or some other color..might looks better..:)

    ReplyDelete
  3. buty świetne, a bedą zdjecia ze studniówki, powiedz proszę ??? ;))

    ReplyDelete
  4. amazing!so great for spring time :)

    ReplyDelete
  5. Według mnie są bardzo, bardzo ładne. Szczególnie ten kolor, jest rewelacyjny! :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo, bardzo ładne:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    ReplyDelete
  7. Mają bardzo ładny kształt, ale wolałabym ,żeby były jednolite jeśli chodzi o kolor.

    ReplyDelete
  8. bardzo ładne, takie klasyczne :)

    ReplyDelete
  9. są świetne i będą pasowały do wielu rzeczy :)

    ReplyDelete
  10. very nice!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. są całkiem spoko:)bardzo subtelne
    pewnie noga w nich bardzo zgrabnie wygląda, może być z nimi niezły outfit.

    ReplyDelete
  12. Anonimowy: tak tak jak tylko zrobi się troszkę przyjaźniej na zew. dodam post jak wyglądałam na studniówce, bo niestety zdj. ze studniówki samej nie są zbyt zadowolające:))

    Dziękuje kochani!

    ReplyDelete
  13. Wyglądają ślicznie, już się nie mogę doczekać wiosny.

    ReplyDelete
  14. śliczne, mają bardzo fajny kolor;p

    ReplyDelete
  15. ładne, dość uniwersalne :)

    ReplyDelete
  16. great find - so versatile!!! very lovely. looking forward to checking back to see what else you come across!

    xx shari
    http://shari-ana.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajne, na pewno się przydadzą na cieplejsze dni :)

    ReplyDelete
  18. śliczne są!
    Zapraszam do mnie http://pomaranczowylook.blogspot.com
    i do udziału w konkursie http://pomaranczowylook.blogspot.com/2012/01/konkurs.html

    ReplyDelete
  19. very cute! and SO versatile. Love!
    xxLauren

    ReplyDelete
  20. Fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  21. wszystko super, tylko ze to nie jest kolor nude. ;D

    ReplyDelete
  22. Świetne ! Na wiosnę i lato idealne !!!

    ReplyDelete
  23. fajne koturny! teraz tylko czekać na ciepłe dni! ;)

    zapraszam do mnie - nowy post :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    ReplyDelete