5 July 2011

Maybe someday we'll go to rehab

Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
( I was wearing: top-vintage, pants-cubus, hat-ny, shoes- LuuLuu

Uwielbiam takie zdjęcia i klimat. Czuję wtedy wakację, choć przez tą pogodę jest naprawdę trudno.
Wczoraj zaliczyłam ,,małe'' zakupy i wykreśliłam kilka rzeczy z listy ,,must have'', zdjęcia wkrótce. Na obchód po galerii ubrałam ulubione spodnie  i buty od Luuluu muszę przyznać, że są bardzo wygodne.
<3

I love photos like this and such an atmosphere.I can feel then the holiday. But it's really hard, when weather isn't ideal. Yestarday I was in mall. I bought a few things from my list,,must have'' and I'm going to show you photos soon.  <3

Song for today : Popof - Do you want me

75 comments:

  1. Świetny post! Ładnie Ci w nowych włosach :)

    ReplyDelete
  2. ładne jazzówki i kapelusz :)
    bardzo na + :)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się szczególnie kapelusz!

    ReplyDelete
  4. Simply fab! You are adorable.

    xx
    Kristel
    en la moda

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz i bardzo podoba mi się kolor lakieru :)
    zapraszam:
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. śliczne i klimatyczne zdjęcia pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Marzy mi się taki kanotier :)
    Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  8. lovely pictures!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetny jest ten kapelusz ! mialam kiedyś podobny , jak jeszcze byłam calkiem mała dziewczynka - kojarzy mi sie z bajka Madleine a dziadek zawsze jak go zakladalam twierdzialm, ze wygladam jak dziewczynki z nowolipek ;)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Lovely outfit! Love your hat!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. So pretty! Love your outfit and the pictures is just amazing :)

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia, zawsze marzyłam o takich ;)

    ReplyDelete
  13. Piękny kapelusz i stylizacja <3
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. piękne zdjęcia, muszę sobie sprawić taki kapelusz :)

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjecia, szczegolnie pierwsze:)

    ReplyDelete
  16. ostatnie zdjęcie jest najpiękniejsze :)

    ReplyDelete
  17. http://raroika.blogspot.com/

    Zapraszam do moich konkursów, które są w lewym pasku mojego bloga.
    Dodaj do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  18. dla mnie nawet jakbyś ubrała worek na śmieci to byłabyś piękna :)

    ReplyDelete
  19. Klasyczne, ponadczasowe zestawienie, które uwielbiam. Moja lista "must have" - wyzerowana :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. Super wyglądasz :)
    Poobserwujemy?
    Zapraszam do mnie.

    passionelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Tak, z H&M'u :)

    passionelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Dzięki ;)
    Świetny outfit, najbardziej podoba mi się kapelusz i kolor pazurków.
    Zapraszam ponownie do mnie.
    kisses x
    EarlyStyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. nice hat honey!!!

    Please it´ll be perfect if you follow me back :P


    xx, S.

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Gorgeous! :) I love it. Such a cute hat too.

    xo,
    www.shevahh.blogspot.com
    www.vintagebyshevahh.etsy.com

    ReplyDelete
  25. Też mierzyłam ten kapelusz, ale nie wyglądał na mnie dobrze :( Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. świetny kapelusz! bardzo Ci w nim do twarzy:)

    ReplyDelete
  27. świetny kapelusz!:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  28. Dziękuje Ci serdecznie:) Takie komentarze dają mi kopa po chwilach zwątpienia:)

    Pieknie Ci w kapeluszu - zazdroszczę, bo ja wyglądam wrecz strasznie

    ReplyDelete
  29. swietne polaczenie ;) prosto a zarazem zmyslowo ;) pieknie ! :)

    ReplyDelete
  30. ŚLICZNE zdjęcia']
    dziękuję;*
    nad brzuchem żeby jakoś wyglądał muszę popracować;p

    ReplyDelete
  31. śliczny zestaw! piękne zdjęcia, też marzy mi się sesja w takiej scenerii, może jak pogoda się poprawi to sie uda ;) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia. Masz piękne włosy, takie niezniszczone w przeciwieństwie do moich ;)
    Racja, te babeczki kupiłabym dla ozdoby, szkoda je jeść ;>

    ReplyDelete
  33. Masz bardzo ładny blog
    Dodaję go do obserwowania ♥
    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania <3

    Śliczne zdjęcia :)
    Super outfit
    Będę tu często zaglądać

    ReplyDelete
  34. piękne zdjęcia, piękna Ty i piękny kapelutek!

    ReplyDelete
  35. thanks for the blog visit and for leaving a comment. :)

    im following you now. :) hope you could visit my blog again and follow back too! i would be grateful! :) thanks. :) looking forward to more posts! :)

    theapplesofmyeye-carina.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wow, beautiful pictures! Totally love your outfit! The hat looks great on you!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    ReplyDelete
  37. wygladasz swietnie! :) i zdjecia robione w miejscu, jakie wlasnie by mi sie przydalo, do planowanej sesji ;p

    ReplyDelete
  38. you are so pretty!:)
    I like your outfits

    !!!!! :)

    ReplyDelete
  39. uwielbiam klimat tych zdj.razem w tobą! szczególnie ostatniego<3 + chcę ten kapelusz! :P

    Zapraszam do mnie:)
    http://movesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. kapitalne klimaty do zdjęć :)

    ReplyDelete
  41. Beautiful top! I love the pictures. ^^

    ReplyDelete
  42. Like your blog very much. I am following you. You are very beautiful and I love your HAT!!!!♥

    ReplyDelete
  43. he! thanks for your comment
    great blog

    kisses
    AzaharaJS

    ReplyDelete
  44. very nice photos babe <3 i follow you!
    http://mumsaidicould.blogspot.com (follow too?:)):*

    ReplyDelete
  45. wow I love your look :)

    http://kamila-peppermind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. stunning images, those jeans look so good on you!


    blog
    twitter

    ReplyDelete
  47. You look so cute! <3
    I just adored the hat!

    Love!

    ReplyDelete
  48. piękne zdjęcia i uroczy kapelusz ;-*

    ReplyDelete
  49. I invite you to a new post on my blog. :-)
    kisses doll ♥
    EarlyStyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. love your hat and your top :) you look adorable :)

    thanks for commenting and visiting my blog :D
    www.christinebalram.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. świetny uśmiech na przed ostatnim zdjęciem, ogólnie świetna jakość fotek i ładny kapelutek ^^

    ReplyDelete
  52. Zakochałam się w tych zdjęciach <3

    ReplyDelete
  53. aaa bardzo dziękuję xD może sie skusisz :P

    Zawsze mi sie podobały takie kapelusze jak na zdjęciach, Ale jakoś nie mogę sobie siebie w nim wyobrazić. Za to bardzo pasuję do ciebie :)

    ReplyDelete
  54. Amazing pictures; we lovee them!

    XoXo
    H&C from Amsterdam
    www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  55. You look beautiful & the photos are perfect! That's such a cute and casual look, but it's fantastic :)

    xo katie elizabeth
    ohheyylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Nice pictures !!!!


    http://silhouetteparisienne.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. aaa zajebiście Ci w tych spodniach <3

    ReplyDelete
  58. Piękne zdjęcia! Wyglądasz fantastycznie!

    ReplyDelete
  59. I LOVE the jeans and the very sexy little black sneakers!

    ReplyDelete
  60. Ja od Luuluu mam meliski :)
    Też są całkiem wygodne :)

    Jak byś miała chwilkę zaglkądnęłabyś na zestaw z nimi? Jakies uwagi może?;
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/08/337-korzystajac-z-ostatnich-ciepych-dni.html

    ReplyDelete