6 April 2011

Fairytale of yesterday



pics: Kalina
Polubiłam bardzo połączenie butów na platformie lub koturnie ze skarpetkami. Takimi uroczymi, koronkowymi lub z falbanką w jasnych kolorach.
A, że na spódniczkę za zimno, podwinęłam ulubione spodnie i już.
Dzisiejszy dzień bardzo udany. Chciałam ogromnie podziękować Kalinie za zdjęcia,a
tutaj możecie oglądać reszte jej prac. Zapraszam<3.Tymczasem miłego wieczoru kochani.
Chcecie więcej zdjęć?

I really like combination cute,lovely socks in bright colours with platforms or wedges.
Today was too cold for a skirt that's why I wore my favourite pants and a little pull up leg.
I'd like to thank gorgeous Kalina, whose pictures you can see here.Invite!
Meanwhile have a nice evening for everyone.
Do want more pics?

58 comments:

  1. cudowne zdjęcia i piekielnie fajna narzutka :D

    ReplyDelete
  2. Świetnie !!

    pozdrawiam i zaprasza do mnie ;)

    http://beatta-beatta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ojej, to ja dziękuję! sama przyjemność :))

    ReplyDelete
  4. przepiękne zdj! :)

    podoba mi sie ten zestaw !
    buty sliczne :)
    kocham ostatnie zdj ! :)

    ReplyDelete
  5. O tak! chcę więcej.
    Wiesz, nawet gdybyś nie powiedziała, że ktoś inny robił zdjęcia, to bym to zauważyła. Bardzo mi się podobają.
    I muszę sama spróbować skarpetek i odkrytych butów.

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Ostatnio szaleję na punkcie podwiniętych spodni :D

    Drugie zdjęcie jest fantastyczne!

    ReplyDelete
  7. oczywiście,że chcemy więcej zdjęć:) piękna koszula:)

    ReplyDelete
  8. Strasznie podoba mi się twoja narzuta(?) nie wiem jak to nazwać, ale jest śliczne. :)

    ReplyDelete
  9. 2 zdjęcie jest powalające ; ) bardzo ładnie wyglądasz :D

    ReplyDelete
  10. amazing look!

    lauras-hearts.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. wonderful cardigan!


    http://starlightsworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz pięknie. Oryginalnie. Podobają mi się te skarpetki ;)

    ReplyDelete
  13. chcemy chcemy wiecejjjjjj !
    alez Ty masz spojrzenie kobieto!

    ReplyDelete
  14. dziekuje dziekuje wam bardzo kochani <3
    Thank u all

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia jak zwykle piękne. Do tego widzę, że masz fajny lakier na paznokciach!

    Ślicznie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  16. o tak, ja chcę więcej zdjęć, są piękne i ta narzutka dziergana..cudo

    ReplyDelete
  17. dokladnie mialam to samo napisać: SPOJRZENIE! nieziemskie!
    a zestaw bardzo fajny, kolory śwetnie współgrają:)

    ReplyDelete
  18. to Twój naturalny kolor włosów czy jakaś farba? :>
    jak farba - zdradź jaka! strasznie mi się podoba...

    ReplyDelete
  19. kocham Twoje zdjęcia, ten zestaw jest niesamowicie urzekający :) <3

    ReplyDelete
  20. piękny klasyczny zestaw, bardzo podoba mi się połączenie sandałków ze skarpetkami :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. These photos are great! Love your outfit!

    ReplyDelete
  22. In these pictures you look like the character Spencer Hastings from a show here on ABC family called Pretty Little Liars... I LOVE your cardigan =D

    http://hollydollyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Z chęcią do Ciebie zaglądam :)

    ReplyDelete
  24. RabbitHole: kolor włosów dokładnie to ,,karmelowy blond'' nie wiem jakiej firmy bo farbowałam u fryzjera;)

    ReplyDelete
  25. jak zawsze mega klimatycznie :)

    ReplyDelete
  26. piękne zdjęcia, a Twój outfit zachwyca - to chyba jeden z moich ulubionych.

    ReplyDelete
  27. Mycha: bardzo sie ciesze;)

    Dziekuje wszystkim <3

    ReplyDelete
  28. Czasem wyglądasz tak cudownie, że aż nie wiem co powiedzieć. Przepiękne są te zdjęcia. Eteryczne, naturalne, piękne. Aż miło się ogląda, naprawdę. Jesteś jedną z błyszczących perełek w tym całym śmietniku.

    ReplyDelete
  29. lubię twoje zestawy, masz świetne wyczucie stylu!!

    ReplyDelete
  30. these are so gorgeous, love the outfit

    xoxo
    itsuglycute.com

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia. Efekt rozmazanego tła jest niesamowity! Ze stroju najbardziej podoba mi się koszula:)

    Pozdrawiam, D.

    ReplyDelete
  32. poncho mnie zachwyciło totalnie :)

    ReplyDelete
  33. cudowna sceneria zdjęć, set też mi przypadł do gustu, ostatnio mam fazę na podwijane spodnie<3

    ReplyDelete
  34. smoke'a też mam ale w wykonaniu innej osoby i nie tak dobry kadr, dlatego wstawiłam te :)

    ReplyDelete
  35. bardzo ale to bardzo podoba mi się Twoja koszula:D

    ReplyDelete
  36. Wow! You look SO beautiful in these pictures. I absolutely love it. Your hair is amazing!

    ReplyDelete
  37. AMAZING AMAZING AMAZING
    WE LOVEEEEE YOUR OUTFIT! You are one of the best bloggers from Poland!!

    XoXo
    H&C

    ReplyDelete
  38. skarpetki mnie nie przekonują ;) ale za to chusta jest fantastyczna, mam ogromny sentyment do takich wytworów ludzkich rąk
    poza tym magiczne zdjęcia

    ReplyDelete
  39. Ah, jak pięknie! Jak zwykle u Ciebie, tworzysz taki nastrojowy, sentymentalny klimat...
    Uwielbiam Cię za to !
    I te Twoje włosy...
    Pozdrawiam,
    C.

    ReplyDelete
  40. narzutka i koszula są cudne!

    ReplyDelete
  41. These photos look soo beautiful! Love them!
    I'm a new follower!
    xxoo Vivi

    ReplyDelete
  42. Piękny kolor tej koszuli!!!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetny kolor koszuli!!! Marze o takiej!

    ReplyDelete
  44. very pretty!
    you also have got a pretty face (:

    ReplyDelete
  45. Super nice photograpghy and make up!!!
    love ur blog :)
    im following u :)

    ReplyDelete
  46. jesteś przepiękna ;)
    i cudowną masz koszulę ;)

    ReplyDelete
  47. I love your romantic and very stylish outfits!

    ReplyDelete
  48. Nasuwa mi się jedno pytanie : Czy ten uroczy odcień włosów to natura Ci podarowała czy też jakaś konkretna farba ???

    ReplyDelete