14 March 2011

Sunday & Monday

Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
Image Hosted by PicturePush
(my today's make up)

Jak sam tytuł wskazuje, zdjęcia z ostatniej niedzieli i poniedziałku. Każdy mój poniedziałkowy ranek wygląda podobnie. Jest leniwie wręcz sielankowo.Podczas gdy wszyscy przygotowywali się w pośpiechu do pracy lub szkoły ja spałam do 9, w żółwim tempie przygotowałam swoje śniadanie, czytałam gazety, myślałam nad tym w co się ubrać, oglądałam telewizor itp.Wyszłam jak zwykle ok.13 do szkoły. Tak rozpoczynam każdy tydzień a wam życzę miłego wieczoru <3

Pictures from last sunday and monday. My every monday is same, lazily and relaxing.
This morning while everyone were preparing to work and school I woke up after 9am, made slowly breakfast, got a long shower, watched tv and thought more than an hour about my outfit. Hmm I left my house before 13pm. So you can see how I begin my every week. I've lucky cuz I imagine that mondays could be terrible.
Have a nice evening. <3

46 comments:

  1. i got the same mascara :)
    nice pictures ♥

    ReplyDelete
  2. awesome pictures, love your blog!!
    follow each other? :)

    ReplyDelete
  3. W co się ubrać. Wybacz- jesteś zawodowa spaczona puryzmem :(

    Ale wybaczam, bo zdjęcia zacne.

    ReplyDelete
  4. uwielbiam te kolorowe cukiereczki :)
    mama ten sam tusz :) swietny jest ;)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładne zdjęcia,pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Love this kind of post!
    Great and we use the same mascara;)

    XoXo

    ReplyDelete
  7. intryguje mnie to kwieciste cudo :)

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia! oo, widzę, że nowy h&m magazine :P

    ReplyDelete
  9. Great pictures!! I want skittles now... : )

    ReplyDelete
  10. ale piękne zdjęcia

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Dziekuje kochani:)

    agacior89: dziekuje :D i wybaczam haha

    ReplyDelete
  12. Following you now! Hope you´ll follow back? :)


    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. kurczę, nie załapałam się an ten numer h&m magazine :> A w poniedziałki na 13 też bardzo chciałabym mieć, zazdroooszczę ;D

    ReplyDelete
  14. demotywujesz :D
    ładne zdjęcia, mam też gazety i tusz (:

    ReplyDelete
  15. Świetny BLOG !
    :-)
    Genialne zdj. :-)

    ReplyDelete
  16. Swietne zdjecia ;))))

    http://nuttylifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. najlepsza fota na schodach : ) aa no i głodna się zrobiłam ! : )

    ReplyDelete
  18. Great post darling!
    Have a wonderful day!
    xx

    Johanna, Sweden
    ART

    ReplyDelete
  19. Ale Ci dobrze, moje poniedziałki są zazwyczaj nerwowe, lekcje na ósmą i wszystko robię na szybko. Ładne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  20. aż się jeść chce po tych zdjęciach. i trochę na zakupy ;p
    fajne zdjęcia, bardzo lubię takie zbliżenia :)

    ReplyDelete
  21. Dziekuje kochani:)

    Thank umy dears

    ReplyDelete
  22. świetne, takie aż zachęcające zdjęcia.
    mmm skittles <3

    ReplyDelete
  23. you look gorgeouuuus! nice blog.
    x

    ReplyDelete
  24. dziękuje ;* pozazdrościć takich leniwych poniedziałków, ja to niestety jak budzik
    zadzwoni to jak rakieta, wszystko ogarniam i szybko na autobus bo czas nagli.

    ps. same pyszności na tych zdjęcia, aż głodna się zrobiłam ;) po za tym ślicznie
    wyglądasz na zdjęciu, podoba mi się secik :)

    ReplyDelete
  25. great photos and wonderful blog! here you get a new reader (:

    ReplyDelete
  26. ewsko: o tak mam to szczescie, ze nie musze sie spieszyc, a poniedziałkowy ranek zaliczam jeszcze do weekendu:)

    dziekuje wszystkim <3

    ReplyDelete
  27. bardzo lubię Twoje zdjęcia, są świetne :)

    ReplyDelete
  28. o kurczę! lekcje o 13?;) z jednej strony fajnie, ale w sumie nie chciałoby mi się podczas leniwego poniedziałkowego wieczoru, wracać do domu;D ale z drugiej chciałabym pospać dłużej...:)
    od dawna nie miałam H&M magazine w dłoniach ;)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  29. Marta: niestety cos kosztem czegos innego. Moge sie wyspac, ale do domu wracam pozno :)

    ReplyDelete
  30. a to jakieś liceum zaoczne?:)
    powiem jedno: włosy zmęczone farbowaniem, spłowiały już. ostatnio farbowałam 10 miesięcy temu, odrost już ma z 9-10 cm. wracam do swoich naturalnych, ale już mnie coś trafia. szał po prostu.

    ReplyDelete
  31. Cudowne zdjęcia :) Ja też chcę takie poniedziałki..

    ReplyDelete
  32. znalazłm Twój blog po komentarzach w THE BISCUIT FACTORY, bardzo podobają mi się Twoje zdjecia, świetny klimat :)

    ReplyDelete
  33. Dziekuje wszystkim :)

    Thank u all ;)

    ReplyDelete
  34. Nice pics, expecially the orange's one!
    xoxo
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia :) Ale w takim razie chyba bardzo późno kończysz?

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia! Tylko w brzuchu burczy mi jeszcze głośniej ;)

    ReplyDelete
  37. Tak późno zaczynacie lekcje? ;o

    ReplyDelete
  38. Oj zazdroszczę takiego poranku, aż zachciało mi się pomarańcza po tych zdjęciach ;-D

    ReplyDelete
  39. i love these photos, the one with you on the escalator is absolutely gorgeous!


    myblissisthisway.blogspot.com

    ReplyDelete